FIRMA GODNA ZAUFANIA

niedziela, 14 grudnia 2014

Plecionka Nihonto octa braid - przebój na naszym sklepie.

Witam!
Wędkarze mogą już zakupić w naszym sklepie wędkarskim, rewelacyjną moim zdaniem plecionkę Nihonto Octa Braid, firmy Mikado. Plecionkę tę testowali już nasi pracownicy i jednym głosem możemy polecić ten towar, który chyba ma tylko taką wadę, że jest aż "za tani" do sprzedaży, zważywszy na doskonałą jakość :) Naszym zdaniem przy tak niskiej cenie jest  ona najlepszą ofertą dla osób łowiących na spinning jak i metody gruntowe. Ja osobiście skłaniam się do stwierdzenia, że jest porównywalna do plecionek nawet dwa razy droższych takich firm jak Power Pro lub Spiderwire. Po prostu przebój na nadchodzący sezon od firmy Mikado.


Ja jako spinningista otrzymałem tą plecionkę do przetestowania na początku listopada i od tego czasu zaliczyłem już kilka wypadów wędkarskich po średnio 6godzin łowienia. W domu odwinąłem moją Power Pro i nawinąłem rekomendowaną plecionkę na szpule kołowrotka, podchodziłem do tematu sceptycznie z obawami, że może mi się plątać podczas rzutów lub strzępić. Jestem już nad odrą i po pierwszych rzutach jestem bardzo mile zaskoczony, bo przyjechałem przetestować jakaś tanią "plećkę", którą prawdopodobnie wyrzucę po kilku wypadach i wrócę do łowienia na Power Pro lub "Spidera", które stosuję od lat. Okazało się, że byłem w bardzo dużym błędzie, bo rzuty są dalekie i płynne, a linka podczas łowienia "nie szumi" na przelotkach, skłaniam się do stwierdzenia, że jest faktycznie okrągła w przekroju. Powłoka zabezpieczająca nie schodzi z plecionki nawet po wielogodzinnym ciężkim odrzańskim spinningowaniu. Idealnie układa się na szpuli kołowrotka. Łowienie na Octa Braid Nihonto, przynosiło mi bardzo dużo radości, przynętę oraz brania czułem doskonale stosując tą plecionkę. Moje podejście do plecionek zmieniło się diametralnie, bo pierwszy raz towar z tej kategorii sprzętowej sygnowany "Made In China" jest porównywalny (moim zdaniem) do tego co produkuje się w Japonii. Czuję, że plecionka Nihonto Octa Braid na stałe zawita do naszego sklepu wędkarskiego oraz jestem przekonany, że klienci będą zadowoleni z tego towaru firmy Mikado. Linka po tych wyprawach wędkarskich jest nadal "ładnego" koloru i nie wyblakła, co jest charakterystyczne dla plecionek najwyższej jakości :) Na zaczepach potwierdziło się to, że jest także diabelnie mocna :)
polecam
Mateusz Zagdański

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz